برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پیشرفته در word دارای 53 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پیشرفته در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پیشرفته در word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پیشرفته در word

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پیشرفته در word :

اسلاید 1 :

مقدمه

nمنابع سازمانها و اهمیت انها

n

nمدیریت منابع انسانی ( دیدگاه سنتی و دید گاه استراتژیک)

nوجود مدیریت نیروی انسانی با نقش استراتژیک مسئولیت و پاسخگوئی ویژه ای را به وجود می اورد که لازمه پذیرفتن ان داشتن بینش یا تفکر استراتژیک و درک وسیعی از حوزه تخصصی مقوله مدیریت منابع انسانی است

nنگاه کردن به سازمانها به عنوان یک پدیده زنده پویا و در حال یاد گیری نگرشی فراتر از نگرش سیستمی یا اقتضائی طلب میکند که می توان انرا نگرش استراتژیک نامید

n

n

n

اسلاید 2 :

ادامه مقدمه

n

n

nمدیران منابع انسانی با تفکر استراتژیک صرفا به نحوه انجام وظیفه کارکنان نمی پردازند بلکه با تدابیری موثر در جذب و نگهداری بهسازی و کار برد مطلوب نیروی انسانی کارکنانی با توانائی شخصیت و خلق و خوی متناسب با فرهنگ و ماموریت سازمان به وجود میاورند که بجای بکار گیری ابزار کنترل و نظارت مستمر خود انها با احساس مسئولیت و داشتن وجدان کار کنترل کننده خود باشند.

اسلاید 3 :

سازمان یاد گیرنده

سازمان یاد گیرنده یا فرا کیر سازمانی است که افراد ان به طور مستمر در مییابند که چگوند سازنده واقعیات  هستند و چگونه می توانند ان را تغییر دهند.“ اهرمی به اندازه کافی بلند به من بدهید;..و به تنهائی قادر خواهم بود جهان را جابهجا کنم“ (ارشمید س).

سازمان یاد گیرنده سازمانی است که در ان افراد به طور مستمر در حال توسعه ظرفسیت خود جهت تحصیل نتایجی هستند که به واقع طالب انند. جائی که الگوی تازه فکر کردن پرورش مییابد محلی که خواسته ها و تمایلات گروهی محقق میشود و بالاخره مجموعه ای که در ان افراد پیوسته میاموزند که چگونه با یک دیگر یاد بگیرند

سازما نی است که به طور مستمر در حال افزایش ظرفیت خود برای خلاقیت و ساختن اینده ای بهتر است

اسلاید 4 :

اصول سازمان فرا گیر

 1- تصویر و ارمان مشترک: سبب ایجاد احساس تعلق بلند مدت به مجموعه

 2- مدلهای ذهنی: انگاشته ها، تصاویر و اشکالی که بر فهم شخص از دنیا و

  نحوه عمل وی در مقابل ان اثر میگذارد

 3- یاد گیری تیمی: قابلیت نگاه کردن به تصویری ورای تصورات شخصی

 4- تسلط شخصی: ایجاد انگیزه در فرد که فرا گیرد اعمالش چگونه بر محیط 

 اطراف او اثر میگذارد

 5- تفکر نظام گرا: مرتبط دانستن خود با سازمان ونه نا مربوط انگاشتن

 خود. مرتبط دیدن همه اجزا در چار چوبی مشخص (فرمان پنجم)

اسلاید 5 :

تعریف مدیریت

مدیریت عبارت است از فرایند محقق سازی موثر وکارامد اهداف سازمان به همراه و از طریق افراد

مدیریت فرایند برنامه ریزی و تصمیم گیری، سازماندهی، هدایت و کنترل برای استفاده بهینه از منابع (انسانی، مالی، مادی و اطلاعاتی) به منظور نیل به اهداف سازمانی به طریق اثر بخش و کار امد است

برای نیل به اهداف سازمان هماهنگی بین

 برنامه ریزی، سازماندهی ، هدایت ، و کنترل و نظارت امریست حیاتی

اسلاید 6 :

تعریف مدیریت منابع انسانی

عبارت است از جذب و به کار گماری،  پرورش و بهسازی، انگیزش و حفظ

 و نگهداری نیروی انسانی به منظور دست یابی به اهداف سازمانی

منابع انسانی کلید موفقیت یا شکست سازمانی به شمار میاید

اسلاید 7 :

اهمیت مدیریت منابع انسانی

عامل انسانی و نقش منحصر به فرد او به منزله یک منبع استراتژیک و طراح و مجری نظامها و فرا گرد های سازمانی جایگاهی به مراتب والاتر از  گذشته یافته است

عمده دارائی ارزشمند سازمانها افرادی هستند که به صورت فردی و جمعی در تحقق اهداف سازمان نقش موثری ایفا میکنند و در صدد ند تا مزیت رقابتی را از طریق توسعه استراتژیک نیروی کار توام با تعهد سطح بالا و ماهرانه کسب کنند

اسلاید 8 :

ادامه اهمیت مدیریت منابع انسانی

امروزه نیروی انسانی به مثابه منبع خلق ارزش تلقی میشود و نه به منزله هزینه

نقشهای مدیریت منابع انسانی در حال تغییرند این تغییرات عمدتا عبارتند از

– بهبود بهره وری

– گرایش نیروی کار به مشتری مداری

– تلاش برای مواجهه هوشمندانه با چالشهای محیطی (مهندسی مجدد TQM- …(

اسلاید 9 :

ادامه اهمیت مدیریت منابع انسانی

    فلسفه وجودی مدیریت منابع انسانی بسیار تغییر نموده است به عبارت دیگر مدیریت منابع انسانی هم از لحاظ محتوائی و هم از لحاظ ساختاری غنی سازی شده  و جایگاهی فراتر از انجام وظایف انتخاب، استخدام، تعیین حقوق و دستمزد و روابط  کاری به عهده دارد . انتظار میرود مدیریت نیروی انسانی در سازمان های امروزی نقشی فعال در برنامه ریزی های مهم و استراتژیک سازمان ایفا نمایند. با این همه تشخیص استعدادها و قابلیت های بالقوه نیروی انسانی در سازمان ها و فراهم اوردن امکانات لازم برای پرورش و توانمندی انها کاری نیست که از طریق پیروی از اصول سنتی مدیریت ممکن باشد. از این جهت عملی نمودن این ضرورت قبل از هر چیز مستلزم بررسی تحلیلی و شناخت اسیب های استراتژیک در فرایند های مدیریت منابع انسانی است تا از این طریق بتوان شکاف میان این اسیبها و رسالت و اهداف متعالی سازمان را شناخت

اسلاید 10 :

ادامه اهمیت مدیریت منابع انسانی

اجرای وظایف مدیریت منابع انسانی در محیط پیچیده و پویای دنیای کنونی به خصوص در عرصه فعالیت های علمی و دانشگاهی نه تنها مستلزم دقت و ظرافت خاصی است بلکه نیازمند قابلیت ها (دانش مهارت) و شایستگی  هائی است که تا دهه گذشته اهمیت و ضرورت چندانی نداشته است. در مدیریت منابع انسانی تغییراتی به وجود امده که برخی از انها به شرح  زیرند

–– به هم امیختگی فن اوری و مشاغل

–– دگر گونیها در طراحی مشاغل

–– تاکید بر اموختن مستمر

–– کنترل بیرونی عملکرد توسط مشتریان

–– تغییر در ساختار کار از افراد به تیمها

–– تنوع در نیروی کار، ساعات کار( شناور)، انتظارات و خواسته ها

   


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید