برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله در مورد کارخانه رنگ آمریکا word دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله در مورد کارخانه رنگ آمریکا word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله در مورد کارخانه رنگ آمریکا word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله در مورد کارخانه رنگ آمریکا word :

کارخانه رنگ آمریکا

شرکت جونز. بلر
در اوایل ژانویه 2000 الکساندر بارت رئیس شرکت جونز بلر بر صندلی خود تکیه زد و گفت”جلسه ی دیگر بر گذار شد. اما راه حلی ارائه نشد. هیئت اجرایی بعد از دو جلسه طولانی مدت هنوز هم نتوانسته اند راجع به مکان و چگونگی استقرار شرکت پوشش های رنگ ساختمانی تصمیم گیری نمایند. او از منشی خود خواست جلسه ای دیگر برای هفته آینده تعیین کند.

صنعت رنگ امریکا:
صنعت رنگ امریکا به سه بخش گسترده:
1) پوشش های ساختمانی
2) پوشش های تجهیزات تولیدی اولیه(OEM) و
3) پوشش های ویژه تقسیم می شود.
پوشش های ساختمانی که متشکل از رنگ هایی با کاربردهای، روغنی جلا و لاک مخصوص ساختمان های مسکونی، تجاری و سازمانی می باشد. در عمده فروشی ها و خرده فروشی ها به فروش می رسند و توسط مشتریان خود کرد(مشتریانی که خود به کار رنگ آمیزی می پردازند) پیمانکاران و نقاشان حرفه ای خریداری می شوند. معمولا پوشش های ساختمانی Shelf Goods نامیده می شوند و 43 درصد فروش دلار را تشکیل می دهند. پوشش های OEM به خریداری صنعتی ویژه اختصاص دارد و در تجهیزات اولیه در طی تولید به کار می رود. این پوشش ها در کالاها با دوام مانند اتومبیل، کامیون، تجهیزات حمل و نقل، وسایل برقی خانگی در و پنجره، جعبه های فلزی و محصولات ساختمان سازی و تجهیزات و دستگاههای صنعتی استفاده می شود. پوشش های OEM 35 درصد از فروش صنعتی دلار را تشکیل می دهند. پوشش های ویژه برای دستگاهها یا شرایط محیطی خاص از جمله حرارت بالا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی با خورنده فراهم شده اند. این پوشش ها در جلا دهنده های ماشینی، ساختارهای صنعتی و حفاظتی(از جمله کارخانجات، دستگاهها و راه آهن) پل ها، دستگاههای دریایی(کشتی و تسهیلات دور از ساحل مانند دکل های نفت) بزرگراهها، علائم ترافیکی، رنگ های فلزی و اسپری استفاده می شوند

پوشش های ویژه 22 درصد از کل صنعت فروش دلار را تشکیل می دهند. به طور کلی صنعت رنگ امریکا به صنعتی تکامل یافته تبدیل شده است. فروش های صنعتی در سال 1999 بیش از 13 بیلیون برآورد شد. چشم اندازی از پوشش های رنگ ساختمانی و لوازم جانبی آن: در سال 1999 میزان فروش پوشش های رنگی و لوازم جانبی آن(فرجه، غلتک، پاک سار و تینر و;) منابع صنعتی

امریکا 10 بیلیون دلار برآورد شده پوشش های ساختمانی با رشد فروش طولانی مدت که هر ساله به میزان 1 تا 2 درصد پیش بینی می شود به بازاری پرتجربه تبدیل شده است. وجود تقاضا برای پوشش های ساختمانی و لوازم جانبی آن حاکی از سطح تزیین مجدد منزل، تعمیر و حفاظت آ

ن و همچنین فروش منازل موجود و تا حدودی ساختمان های جدید مسکونی، تجاری و صنعتی می باشد. همچنین منابع صنعتی ذکر نمودند که تقاضا برای پوشش های ساختمانی و لوازم جانبی تحت تاثیر دو فاکتور می باشند. اول، بخش پوشش های ساختمانی با رقابت از سوی مواد ثانوی مانند روکش های آلومینیومی و وینیلی، روکش های داخلی و قاب بندی های چوبی مواجه اند.

دوم، شرکت های رنگ سازی محصولاتی با کیفیت عالی تولید نموده اند که میزان استعمال رنگ و دفعات آن را کاهش می دهند. ناظران صنعتی به منظور مقابله نمودن با این عوامل افزایش تقا

ضا برای لوازم جانبی رنگ کاری را پیش بینی نموده اند. تولید کنندگان رنگ امریکا برای کاهش د

ادن انتشار ترکیبات آلی فرار(VOCS) و محدود نمودن مصرف حلال ها تحت فشار روز افزون می باشند. سازمان حفاظت از محیط زیست(EPA) برای کاهش VOCS در پوشش های محافظ ساختمانی و صنعتی طرحی سه مرحله ای ارائه نموده است. در این طرح که از سال 1990 آغاز شد. با سال 1996 باید 25 درصد تا سال 2000 35 درصد و تا سال 2003 45 درصد از VOC کاهش می یافت. پیروی از قوانین EPA موجب از بین رفتن سود ناویژه اندک در صنعت رنگ شده است.
یکپارچه سازی و رقابت در بخش پوشش های ساختمانی:

رشد اندک فروش، ضرورت تحقیق و توسعه مداوم و پیروی از قوانین دولتی، یکپارچه سازی و اقدام به کسب را در صنعت رنگ امریکا از سال 1990 تشدید نموده است. تلاش شرکت ها مبنی بر داشتن فروش بالا برای حمایت از هزینه های افزایش یافته اقدام به کسب می باشد. منابع صنعتی تخمین زدند در حال حاضر 600 شرکت وجود دارد و این میزان 40 درصد کمتر از شرکت های مو

جود در سال 1975 می باشد. تعداد شرکت های رنگ سازی هر ساله 2 تا 3 درصد کاهش می یابد. معمولا فعالیت یکپارچه سازی شامل خرید شرکت های کوچک توسط شرکت های بزرگ به منظور ترقی دادن بازار ویژه با حضور جغرافیایی نشان می باشد. هنوز هم به دلیل در دسترس ب

ودن تکنولوژی و وجود تفاوت هایی در فرمول های رنگ با توجه به نیازهای آب و هوایی منطقه ای تعدادی از تولید کنندگان کوچک رنگ مانند شرکت جونز بلر به طور موفقیت آمیز در برابر تولید کنندگانی که محصولاتشان را در سطح ملی توزیع می کنند، ظاهر شده اند. تولید کنندگان عمده رنگ در بخش پوشش های ساختاری شامل شروین- ویلیام، بنجامین مور، واحد گلیدن مواد شیمیایی ایمپریل، صنایع PPG، شرکت والسبار، گروه گرو(Grow Group) و پرات و لامبرت می باشند. این تولید کنندگان در بخش پوشش های ساختمانی بیش از 60 درصد از فروش را تشکیل می دهند. آنها رنگ را تحت نشان های تجاری ویژه خود برای خرده فروشان خصوصی و فروشگاهها عرضه می کنند. به عنوان مثال، شروین- ویلیام، نشان ویژه شروین- ویلیام را عرضه می کند و رنگ برای سیر(Sear) تولید می کند. در حدود 50 درصد از پوشش های ساختمانی تحت نشان های تجاری خصوصی، کنترل شده یا فروشگاهی به فروش می رسند. سپر(Sear)، مارت(kmart) و هوم دیپات(Home Oepot) فروشندگان عمده این نشان ها هستند. علاوه بر این، گروههای فروش فلزآلات مانند تروولیو(True value) و Ace Hard Ware نشان های تجاری خود را به فروش می رسانند. فروشگاههای ویژه رنگ، الوار فروشی ها و فروشگاههای فلزآلات که رنگهای ساختمانی و لوازم جانبی آنها را می فروشند علیرغم وجود عرضه کننده های(مانند سیر(Sear)) و مراکز

پیشرفته اصلی(مانند لاوز(Lows) و هوم دیپات(Home Depot) قادر به رقابت در صنعت رنگ می باشند. منابع صنعتی تخمین زدند که فروشگاههای ویژه رنگ 36 درصد از فروش رنگ و لوازم جانبی آن و فروشگاههای فلزآلات و الوارهای چوبی 14 درصد از فروش را تشکیل می دهند. علاوه بر این، فروشگاههای ویژه رنگ و فلزآلات در مناطق غیرکلان شهری به عنوان منابع رنگ و لوازم جانبی آن از عرضه کنندگان عمده و مراکز بومی پیشی گرفته اند. این روند به دلیل عدم وجود مراکز پیشرفته

اصلی و توزیع عرضه کنندگان عمده در این منابع بوجود آمده است. با این حال، وال- مارت در بیشتر مناطق غیرکلان شهری به رقیبی واقعی تبدیل شده است. کادر 1 خریدارانی را نشان می دهد که خود کرد می باشند یا نقاشان حرفه ای هستند. همان طور که بیان شد مراکز اصلی(از جمله عمده فروشان) و عرضه کنندگان عمده کالا(از جمله گروه Sam) ارائه کننده دو گروه همیشگی عرضه در زمینه رنگ و لوازم جانبی آن هستند.
عمل خرید پوشش های ساختمانی:
نقاشان خودکرد تقریبا 5 درصد از فروش دلار پوشش های ساختمانی را تشکیل می دهند و خرید نقاشان حرفه ای شامل 25 درصد از فروش می شود. بقیه فروش ناشی از فروش های دولتی،

صادرات و پیمانکاری می باشد. تقریبا 60 درصد از فروش پوشش های ساختمانی برای نقاشی های داخلی ساختمان است. نقاشی بدون کار 38 درصد از فروش را تشکیل می دهد. جلادهنده ها و دیگر مواد تراز فروش را تشکیل می دهند. از هر چهار خانوار یک خانوار تقریبا رنگ درون کار خریداری می کند. درصد خانوارهایی که رنگ برون کار خریداری می کنند به طور قابل توجه کمتر از افرادی است که رنگ درون کار خریداری می کنند. رواج یافتن کار خودکرد بویژه در موارد درون کاری خط تولید رنگ و لوازم جانبی که توسط فروشگاههای خرده فروشی انجام می شود را افزایش داده است. تحقیقاتی که راجع به مصرف کنندگان صنعت رنگ صورت گرفته نشان می دهد که میانگین خرید رنگ در هر فرصت خرید در حدود 00/74 دلار و خرید لوازم جانبی آن در حدود 00/12 دلار می باشد. تحقیق اخیری که توسط موسسه Home Improvement صورت گرفته حاکی از آن است که نقاشان خودکرد برای خرید رنگ و لوازم جانبی آن ابتدا فروشگاه خرده فروشی و سپس فروشگاههای ویژه را انتخاب می کنند. همچنین در این تحقیق در فرایند تصمیم مبنی بر خودکاری چهارمرحله شناسایی شده است. نتایج این تحقیق به طور خلاصه در کادر 2 بیان شده است. بارت اظهار نمود”رنگ به کالایی تبدیل شده است.” خریداران خودکرد اکثر اوقات رنگ را پوششی در نظر می گیرند که سعی دارند با بهترین قیمت آن را خریداری کنند. او افزود: اما افرادی نیز وجود دارند که تمایل دارند اطلاعاتی راجع به کاربرد، هماهنگی رنگ ها، آماده ساز

ی سطح و دوام

داشته باشند. او در ادامه گفت، تفاوتی بین پیمانکاران و نقاشان حرفه ای وجود دارد. نقاشان حرفه ای به دنبال اجناس با کیفیت می باشند. آنها خواهان رنگ هایی هستند که با وام و قابل شستشو باشند. همچنین آنها در جستجوی خرده فروشانی می باشند که بتوانند به افرادی که در مسافت های دور قرار دارند، سرویس ارائه دهند. اکثر آنها مایلند به صورت قسطی با فروشگاهها داد و ستد کنند. آنها تمایل دارند با فروشگاههایی داد و ستد کنند که بتوانند کمیت هایی از رنگ های رایج را بیامیزند و انتظار دارند با افرادی ماهر که قادر باشند به آنها بگویند چه چیزی را باید

فراهم نمایند کار کنند. اگر فروشگاههای رنگ بهترین لوازم را برای نقاشان حرفه ای در نظر بگیرند، جای تعجب نیست. پیمانکاران خواهان پوشش هستند که کمترین قیمت را داشته باشند.
گستره خدمات دهی شرکت جونز. بلز:
شرکت جونز. بلر رنگ و لوازم جانبی خود را در بیش از 50 بخش در شهرهای تگزاس، الکاهاما، تیومکزیکو و لوئیزیانا از کارخانجات و مراکز خود در دالاس و تگزاس عرضه می کند. منطقه کلان شهر یازدهمین بخش دالاس- فورت ورث(OFW) عمده ترین کرکز تجاری و مالی در بخش خدمات دهی جنوب غربی شرکت می باشد. رقابت در سطح خرده فروشی در سال های اخیر شدت یافته است. سیر(Sear) و مارت(Kmart) همانند شروین- ویلیام و هوم دیپات در DFW(دالاس- فورت ورث) بازارهای فروش چندگانه دارند. بارت خاطر نشان نمود” تحقیقات ما حاکی از آن است که هم اکنون هزار بازار در 5 بخش فعال می باشد و DFW 450 تا از آنها را تثبیت نموده است. با بررسی فروشگاه الوار فروشی یا فلزآلات که 10 درصد(65000 دلار) از درآمد خود را از رنگ و فروشگاه رنگ که سالانه 000/400 دلار فروش دارند به دست می آورند در می یابید سبک و حفظ توزیع گسترده فاکتور مهمی برای موفق شدن در این صنعت می باشد. در دهه گذشته در این منطقه بیش از 1200 فروشگاه فعال بودند که 600 تا از این فروشگاه ها در منطقه DFW مستقر بودند. رقابت در سطح تولید رنگ نیز افزایش یافته است. تغییر اساسی در شیوه رقابتی در شرکت هایی روی داده است که با پیمانکارانی که در صنعت ساختمان سازی فعالیت می کنند، ارتباط دارند. این شرکت ها به منظور کسب درصد بالاتری از بازار ساختمان سازی محصولاتشان را افزایش داده اند. بارت گفت”خوشبختانه، این شرکت ها 400 شرکت رنگ سازی مجرب در DFW و 200 نقاش حرفه ای در خارج از منطقه DFW را پیگیری ننموده اند. آنها قادر نبوده اند به بازارهای خرده فروشی دسترسی داشته باشند. اما ممکن است در آینده به هر طریقی این هدف برای آنها میسر شود. “معتقدیم که عرضه کنندگان عمده در منطقه کلان شهری DFW 50 درصد از بازار رنگ خود کرد را کنترل می کنند”. بارت خاطر نشان نمود به نظر می رسد قیمت ها جذاب باشد اما نمی توانیم به خاطر کیفیت نزاع کنیم. میزان فروش رنگ ساختمانی و محصولات وابسته به آن در 50 بخش شرکت جونز. بنز در سال 1999 80 بیلیون دلار بود. برآورد شده است که DFW 60 درصد از این رقم را تشکیل می دهد. اعتقاد بر این است که خریداران خود کرد در DFW 70 درصد از مقادیر مرتبط با غیر پیمانکاری و در مناطق دیگر 90 درصد از این مقدار را تشکیل می دهند. خلاصه از فروش رنگ های ساختمانی و محصولات مرتبط با آن در گسترده خدمات دهی جونز. بلر در کادر 3 نشان داده شده است.
شرکت جونز. بلر:

شرکت جونز. بلر شرکتی خصوصی است که تحت نام تجاری جونز. بلر رنگ های ساختمانی تولید و عرضه می کند. شرکت علاوه بر تولید خط کاملی از پوشش های ساختمانی، لوازم جانبی رنگکاری را نیز تحت این نام حتی اگر توسط این شرکت تولید نشده باشد، به فروش می رساند. همچنین شرکت بخش پوشش های OEM را راه اندازی نموده است که محصولات آن در سراسر امریکر سال 1999 بالغ بر 12 میلیون دلار برآورد شد و سود خالص آن بدون مالیات 000/145/1 دلار بود. در طی دهه گذشته فروش دلار سالیانه به طور میانگین 4 درصد افزایش می یافت. با این وجود، ظرفیت رنگ در پنج سال گذشته ثابت بود.
برت گفت: ما در حفظ حدود وان با وجود افزایش تحقیق و توسعه و هزینه های مواد و نیروی انسانی موفق بوده ایم، اما نگرانیم که در قیمت ها در حال نزدیک شدن به آستانه هستیم.
توزیع:
شرکت محصولات خود را به 200 فروشگاه مستقل رنگ، فروشگاههای فلزآلات والودر فروشی ها توزیع می کند. 40 درصد از فروشگاهها در بخش 11 منطقه DFW واقع شده اند. بقیه فروشگاهها در 39 بخش دیگر در گستره خدمات دهی قرار دارند. فروش های جونز، بلر به طور مساوی بین حسابهای DFW و غیر DFW توزیع شده است. کادر 4 بیانگر حساب ها و توزیع میزان فروش به وسیله مقادیر خرید دلار در هر سال می باشد. فروشگاههای خرده فروشی بیرون از منطقه DFW سالیانه درآمدی بالغ بر 000/50 دلار از فروش محصولات جونز. بلر دارند. با این حال، به جز 14 فروشگاه موجود در DFW که منحصرا محصولات جونز. بلر را می فروشند. خرده فروشان DFW با محصولات جونز و بلر تولیدات دو یا سه خط دیگر را نیز عرضه می کنند. تجربیات ما نشان می دهد که در فروشگاههای DFW تاثیر خطوط تولید چندگانه به کاهش در میزان ظرفیت منجر شده است. در حالی که فروشگاههای نقاط دیگر این میزان را افزایش داده اند. برت گفت زمانیکه دو تا را نزدیک می کنید، ظرفیت ثابتی خواهید داشت.
تلاش های تبلیغاتی برای فروش پوشش ساختمانی:
جونز. بلر 8 نماینده فروش استخدام نموده است. آنها مسئول تنظیم و کنترل موجودی رنگ و اقلام جانبی جونز و بلر و همچنین دادن سفارش، ارزیابی فروشگاهها و برنامه های تبلیغاتی می باشند. بررسی اخیر که در مورد فروشندگان جونز و بلر صورت گرفت نشان داد که نمایندگان فروش افرادی حرفه ای و آگاه در مورد رنگ بودند. شرکت تقریبا سر در صد از فروش خالص را صرف تبلیغات می نماید. و در حدود 55 درصد از تبلیغات و ترویج فروش به برنامه های تبلیغاتی شرکت تعاونی اختصاص دارد. برنامه تعاونی که جونز و بلر قسمتی از هزینه های رسانه ای آن را پرداخت می کند براساس میزان رنگ خریداری شده قرار دارد و در آگهی روزنامه و کاتالوگ های فصلی که در گسترده تجاری خرده فروشان توزیع می شود، بکار می رود کادرها در صفحه 106 نمونه ای از این آگهی تبلیغاتی را نشان می دهد.

برنامه ریزی جلسه:
مدیران اجرایی شرکت جونز و بلر به منظور بررسی مکان و چگونگی استقرار تلاش های بازاریابی در میان بازارهای مختلف پوشش های رنگ ساختمانی که توسط شرکت خدمات دهی می شوند. جلسه ای دیگر تشکیل دادند. بارت جلسه را با اشاره به نکته مهمی آغاز نمود. فصل استف

اده از رنگ در حال نزدک شدن است و ما باید تصمیماتی اتخاذ کنیم.
معاون آگهی های تجاری:
الکس، هنوز هم معتقدم که باید تلاش هایمان را در جهت تقویت نمودن حضورمان در بازار خود کرد DFW هدایت کنیم. من فقط نتایج آگهی تبلیغاتی مصرف کننده OFW را دریافت نموده ام. همان طور که از کادر 6 در صفحه 107 مشهود است، آگاهی با خرید رنگ مرتبط می باشد پژوهش صنعتی در مورد شیوه خرید رنگ حاکی از آن است که اکثر افراد خودکرد قبل از انتخاب نشان ویژه فروشگاه را انتخاب می کنند. بنابراین فروشگاهها باید نشان های ویژه چندگانه ای داشته باشند. به نظر می رسد آگاهی حداقل 30 درصدی تاثیر عمده ای بر فروش مان داشته باشد. محبت های اولیه با ما و نمایندگی نشان می دهد که با داشتن افزایشی بالغ بر 000/350 دلار در تبلیغات نشان ویژه شرکت و تاکید بر تلویزیون به این سطح از آگاهی دست خواهیم یافت.
معاون عملکردها:
بنده موافق نیستم. با تبلیغات نمی توانیم کاری انجام دهیم. ما باید در بازار رنگ خودکرد بعنوان رقیبی ظاهر شویم. برنامه تحقیق مشتری نشان می دهد که وقتی مشتری نسبت به قیمت حساس باشد. فروشندگان به سرعت از نشان های ویژه ما دست خواهند کشید. به منظور برابر شدن با نشان های ویژه ملی باید قیمت همه محصولاتمان را 20 درصد کاهش دهیم. به این نکته توجه کنید در روزنامه امروز رنگ برون کار را با تخفیف ویژه تبلیغ نموده ایم در حالی که هم اکنون قیمت مان از هر عرضه کننده عمده بالاتر می باشد. مشتری با دیدن دو آگهی در یک صفحه هرگز مشتری ما نخواهد شد.
مدیر فروش:
بازار DFW را فراموش کنید. ما باید تلاش هایمان را برمناطق DFW جایی که نیمی از فروش مان و اکثر فروشندگانمان در آنجا قرار دارند، متمرکز کنیم. در پنج سال گذشته فقط پنج حساب جدید اضافه کرده ایم، نفوذ حسابهایمان در مناطق غیر DFW فقط 16 درصد است. بنده تا حدودی مقصرم، اما آماده جبران می باشم. باید نماینده فروشی داشته باشیم که مسئولیت اصلی اش توسعه حسابهای جدید خرده فروشی به منظور معرفی با فرا خواندن نقاشان حرفه ای به سوی فروشندگان ما باشد. با محاسبه ای که انجام داده ام هزینه استخدام یک نماینده سالانه 000/60 دلار خواهد بود.
مدیر مالی:
همه برای ایجاد تغییر در جهت این پیشنهاداتی ارائه دادند، اجازه دهید من از همین شیوه دفاع کنم. ما هم اکنون به مالکان و نقاشان حرفه ای در بازارهای DFW و غیر DFW از طریق فروشندگانمان کالا عرضه می کنیم. با کنترل هزینه ها در گذشته سومند بوده ایم و امروز نیز به همین طریق ادامه خواهیم داد. دارایی خالصمان در توزیع 35 درصد است. همه پیشنها

د می کنند که افزایش هزینه ها به افزایش میزان فروش منجر خواهد شد. اجازه دهید یادآوری کنم که ما گفتیم سیاست ها بازپرداخت هزینه های غیر سرمایه ای در طی یکسال است. اگر ما تبلیغاتمان را با میزان تصاعدی نیز خواهیم بود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید