برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی ارتباط بین بازاریابی و کارآفرینی word دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط بین بازاریابی و کارآفرینی word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط بین بازاریابی و کارآفرینی word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط بین بازاریابی و کارآفرینی word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
تعداد صفحات: 2
نویسنده(ها):
زهرا رمضانی شیروانی – دانشجوی کارشناسی ارشد غیر انتفاعی نیما

چکیده:
موجودیت هر سازمان وابسته به بازاریابی است. فروش کالاها در یک بازار پر رقابت به مراتب دشوارتر ازتولید آنهاست و دشوارتر از آن رویارویی با رقیبان در یک محیط به شدت متغیر است. یکی از مباحثی کهدر بازاریابی مورد توجه قرار می گیرد، شناخت نیاز مشتری است که با کارآفرینی رابطه نزدیکی دارد. امروزه ، بازاریابی کسب و کار کوچک و بازاریابی کارآفرینانه به عنوان رشته مجزا اما مرتبط با پژوهش درنظر گرفته شده است. تحقیقات بازاریابی کارآفرینانه نسبت به روش های مختلف بسیار روشنفکر انجام شده است. یکی از نمونه های توسعه ما تئوری پابرجایی، اجازه می دهد که برای درک کارآفرینی تصمیم گیریو در نتیجه، جنبه های مهم رفتار بازاریابی کارآفرینانه است. این مقاله به بررسی ادبیات موجود درباره بازاریابی کارآفرینانه می پردازد. و همچنین به بررسی ارتباط بین بازاریابی کارآفرینانه با بازاریابی وکارآفرینی می پردازد. به همین دلیل به بررسی اهمیت رو به رشد بازاریابی کارآفرینی، تعاریف بازاریابی کارآفرینی، تعاریف کارآفرینی ،تعاریف بازاریابی، ضرورت تحقیق بازار، دلایلی که سبب عدم توجه کسب و کارهای کوچک به شناسایی بازار است و اطلاعات مفیدی که می توان از تحقیق بازار به دست آورد، می پردازیم


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید