برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تحلیل عملکرد سامانه پیل سوختی غشا پلیمری در خودرو word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل عملکرد سامانه پیل سوختی غشا پلیمری در خودرو word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل عملکرد سامانه پیل سوختی غشا پلیمری در خودرو word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل عملکرد سامانه پیل سوختی غشا پلیمری در خودرو word :

مقاله تحلیل عملکرد سامانه پیل سوختی غشا پلیمری در خودرو word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1388 در تحقیقات موتور از صفحه 3 تا 15 منتشر شده است.
نام: تحلیل عملکرد سامانه پیل سوختی غشا پلیمری در خودرو
این مقاله دارای 13 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سامانه پیل سوختی
مقاله غشا پلیمری
مقاله خودرو
مقاله مدیریت آب و حرارت
مقاله شرایط عملکرد
مقاله شبیه سازی عددی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مطالعه، یک نوع پیل سوختی غشا پلیمری برای کاربرد در خودرو تحلیل گردیده و در این راستا متغیرهای اثر گذار بر عملکرد پیل از قبیل درصد رطوبت، نرخ جریان، دما و فشار گازهای ورودی و همچنین مدیریت آب و حرارت که از چالش های اصلی این پیل ها می باشد، بررسی شده است. بدین منظور، معادلات پیوستگی، مقدار حرکت، بقا اجزای، انرژی و شارژ به همراه روابط سینتیک الکترو شیمیایی در نواحی مختلف پیل به صورت الگوی تک ناحیه ای تدوین و به روش عددی حل شده اند و منحنی های ولتاژ و چگالی توان بر حسب چگالی جریان پیل در شرایط عملکردی مختلف به دست آمده است. نتایج نشان می دهد که افزایش فشار و دما در تمامی ولتاژهای خروجی پیل باعث بهبود عملکرد پیل می شود. در ولتاژهای خروجی بالا که تغییر فاز در پیل سوختی اتفاق نمی افتد، افزایش درصد رطوبت و کاهش نرخ جریان ورودی بر عملکرد پیل تاثیر مثبت می گذارد، اما در ولتاژهای خروجی پایین، عملکرد پیل با افزایش درصد رطوبت و کاهش نرخ جریان کاهش می یابد. همچنین افزایش فشار، درصد رطوبت ورودی و نرخ جریان منجر به اتلاف بخشی از توان تولیدی پیل سوختی می گردد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید