برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله اجرای اسکلت فلزی آپارتمان با 6 واحد مسکونی word دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اجرای اسکلت فلزی آپارتمان با 6 واحد مسکونی word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اجرای اسکلت فلزی آپارتمان با 6 واحد مسکونی word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اجرای اسکلت فلزی آپارتمان با 6 واحد مسکونی word :

بخشی از فهرست مقاله اجرای اسکلت فلزی آپارتمان با 6 واحد مسکونی word

فهرست مطالب

عنوان صفحه
مقدمه و تشکر 1
فصل اول: آشنایی کلی با مکان کارآموزی 2
فصل دوم: ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز 4
فصل سوم: آزمون آموخته ها و نتایج و پیشنهادات 6
فرم پیشرفت کارآموزی شماره 1 26
فرم پیشرفت کارآموزی شماره 2 27
فرم پیشرفت کارآموزی شماره 3 28
فرم پایان دوره کارآموزی همراه با گواهی پایان دوره 29

تاریخچه شرکت: شرکت ساختمانی نیکامهر در سال 74 تأسیس گردیده است. عمده کار این شرکت ساخت و ساز ساختمان و ساخت وساز آپارتمان های چند طبقه و ساختن ساختمانهای اسکلت فلزی ـ راه سازی و کارگاه بلوک زنی و تیرچه زنی و غیره را در دستور کار خود دارند. البته این شرکت یک شرکت خصوصی است و به صورت خصوصی اداره می شود.
مدیر عامل: آقای محمد صدیقی زاده
سهام داران: آقای مجتبی سلمان خاکسار ـ آقای محمد صدیقی زاده ـ آقای عظیم صدیقی زاده
سرپرست کارگاه: آقای حسین قیصری
مهندس ناظر: آقای مهندس عزیز اسفنده
در کارهای انجام شده از مصالحی مانند سیمان و شن، ماسه،‌آرماتور، تیرآهن با شماره های مختلف، آهک، پاره سنگ، گچ، سیمان سفید و ... استفاده می شود. البته اکنون شرکت نیکامهر دو آپارتمان به نامهای مهر 1 و مهر 2 را در دست ساخت دارد که مهر 1 کارهای داخلی و خارجی نماکاری های بیرونی آن هم به پایان رسیده و برای کلید تحویل آماده می شود. و مهر 2 را هم که به شرح آن خواهیم پرداخت.
عمده ترین کار این شرکت ساخت آپارتمان های اسکلت فلزی و یا بتنی است که این ساختمانها را تا مرحله تکمیل از لحاظ نماکاری و برق کشی و عایق کاری و کانال کشی و تأسیسات مکانیکی و ... انجام می دهند حتی رنگ آمیزی و دیگر نماکاری های متفرقه آنها را هم انجام می دهند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید