برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بهینه سازی فرآیندهای مدیریت پروژه های نیروگاهی با استفاده از نرم افزار SatraPM word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی فرآیندهای مدیریت پروژه های نیروگاهی با استفاده از نرم افزار SatraPM word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی فرآیندهای مدیریت پروژه های نیروگاهی با استفاده از نرم افزار SatraPM word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی فرآیندهای مدیریت پروژه های نیروگاهی با استفاده از نرم افزار SatraPM word :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

تعداد صفحات: 14

چکیده:

در چند دهه اخیر به علت پیشرفت و استفاده روز افزون از اینترنت و ارتباطات الکترونیک، بسیاری از کارهای صورت گرفته یا درحال انجام در سطح دنیا به این تکنولوژی وابسته شده و به طور مفید در انواع علوم مورد استفاده قرار گرفته است. این گونه ارتباطات در عرصه مدیریت نیز بی تأثیر نبوده و شیوه نوینی به نام مدیریت مجازی را ایجاد نمود هاند.
به دلیل اهمیت پروژه های عمرانی در کشورمان و نیز به دلیل هزینه بر بودن این پروژه ها و نیازمند بودن چنین پروژه هایی به مدیریت دقیق و شایسته، نرم افزاری تحت عنوان« SatraPM »تهیه و اجرا شد که در این تحقیق مزایای اعمال این سامانه در پروژه های نیروگاهی ایران مورد بررسی قرار می گیرد. نتایج حاصل از این تحقیق نشانگر کاهش 655 % درصدی در هزینه ها و کاهش 5225 % در زمان ها به همراه افزایش کیفیت در شیوه مدیریت مجازی با «ساتراپی ام» به نسبت شیوه سنتی مدیریت پروژه می باشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید