برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تحقیق عملکرد فیزیکی بخش کشاورزی واحد هومند آبسرد سال 1382 word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق عملکرد فیزیکی بخش کشاورزی واحد هومند آبسرد سال 1382 word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق عملکرد فیزیکی بخش کشاورزی واحد هومند آبسرد سال 1382 word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق عملکرد فیزیکی بخش کشاورزی واحد هومند آبسرد سال 1382 word :

زمینه های مختلف تولیدی بخش کشاورزی واحد هومند آبسرد به قرار زیر میباشد.
1- باغات سیب واحد
توصیف فنی قطعات: این باغات متشکل از 4 قطعه تجمعی با محدوده مشخص میباشد که به صورت دو قسمت همسان ذیل به لحاظ فرایند سرمایه گذاری قابل تفکیک میباشد:
الف: قطعات 1 و 2 باغات:
این دو قطعه که در قسمت پائین و در مجاورت جاده تهران فیروزکوه قرار دارد جمعاً به مساحت تقریبی 10 هکتار که دارای تاریخ کشت و احداث همزمان بوده و با توجه به پیشینه شرایط نگهداری و به زراعی تقریباً یکسان، روند رویشی آنها کم و بیش یکسان است.
شاخص عملکردی: درختان این قطعات به سن تقریبی 9-8 سال بوده که با توجه به پیشینه نگهداری و باردهی درختان این قطعات تا این تاریخ وارد سطح تولید اقتصادی (باردهی اقتصادی) نشده اند ولیکن در آستانه تولید اقتصادی قرار دارند.
این قطعات از سال 1383 دارد سطح تولید اقتصادی میشوند که دلایل توضیحی آن در ذیل آورده می شود. بدیهی است که امسال میبایست در فرایند بوجه بندی معاونت پیش بینی هزینه های جاری آنها صورت پذیرد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید