برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 مقاله انگلیسی بررسی نقش الگوی تعالی مدیریت کیفیت جامع در تغییر و تحول راهبردی سازمان ها با ترجمه فارسی در word دارای 35 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انگلیسی بررسی نقش الگوی تعالی مدیریت کیفیت جامع در تغییر و تحول راهبردی سازمان ها با ترجمه فارسی در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

بخشی از فهرست مطالب پروژه مقاله انگلیسی بررسی نقش الگوی تعالی مدیریت کیفیت جامع در تغییر و تحول راهبردی سازمان ها با ترجمه فارسی در word

چکیده

مقدمه

مفهوم مدیریت کیفیت جامع (TQM)

فرایند تغییر و تحول سازمانی;

تغییر و تحول استراتژیک مدیریت کیفیت;

مدل پیشرفته مدیریت کیفیت جامع

مدل ژاپنی 5 اس;

مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی و کسب و کار (BPR)

گروه کنترل کیفیت (QCC)

ایزو 9000 (ISO 9000)

اعتبار مدل مدیریت کیفیت جامع پیشرفته

الف) شرکت NEC

ب) شرکت سانیو

پ) شرکت توزیع و برق توکیو

ت) شرکت نویتا موتور

جمع بندی و نتیجه‌گیری;

منابع و مآخذ

چکیده

این تحقیق با هدف معرفی و تبیین مدل پیشرفته مدیریت کیفیت جامع و بررسی نقش آن در تغییر و تحول استراتژیک سازمان ها انجام شده است. این مقاله از نوع تحقیقات توسعه ای بوده و روش انجام آن پیمایشی و مطالعات کتابخانه ای می باشد. همچنین ابزار گردآوری اطلاعات فیش برداری می باشد. در ادبیات موضوع این مقاله در ابتدا اصول مدیریت کیفیت جامع (TQM) مورد بحث و بررسی قرار گرفته تا بتوان از این طریق به دیدگاه بهتری به منظور کاربرد این سیستم در تجارت و بهبود عملکردسازمان ‌ها دست یافت. به منظور کاربرد استراتژیک مدیریت کیفیت جامع در سازمان ها، به جنبش TQM در ژاپن نگاهی شده و در مورد استفاده از این روش در ژاپن مواردی ذکر شده است. مدلی که در این مقاله، مدل مدیریت کیفیت جامع پیشرفته (TQMEX) نامیده شده در واقع براساس واقعیت‌های TQM بنا شده است و طبق دستورالعمل‌های این روش مدل شده است. نظرسنجی که به صورت پرسشنامه‌ای در کشورهای ژاپن، هنگ‌کنگ و کره جنوبی انجام شده است، نشان دهنده اهمیت سیستم ژاپنی مدل پیشرفته مدیریت کیفیت جامع، به منظور پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت جامع در سازمان‌ها می‌باشد. در نهایت نتایج و اطلاعات بدست آمده از این تحقیق معیارها و روش هایی را برای سازمان ها ارائه می کند که حاصل تجربیات شرکت‌های بزرگی می باشد که علاوه بر اینکه دو بحران نفتی جهان و بحران مالی آسیا را به سلامت پشت سر گذاشته‌اند، بلکه به رشد خود در طی این دو بحران نیز ادامه داده‌اند

مقدمه

چالش ناشی از رقابت جهانی باعث افزایش فشار بر سازمان ها برای بهبود مهارت ها، قابلیت ها و کیفیت محصولات و خدمات شده است. اصول  مدیریت کیفیت جامع(TQM)، به صورت گسترده در سطح جهان به عنوان ابزار بهبود عملکرد سازمانی، بهبود ماهیت سازمان ها و چگونگی رویارویی با چالش های ویژه بازارها مورد پذیرش قرار گرفته است

بحران مالی آسیا که در اواسط سال 1997 میلادی و ابتدا از بحران مالی- نقدی تایلند به وقوع پیوست، باعث شروع یک حرکت زنجیره‌ای شد که تقریباً تمام کشورهای آسیایی را تحت تاثیر خود قرار داد. این بحران و تغییرات متناقض به وجود آمده درس های متعددی به منظور بهبود وضعیت اقتصادی و توسعه‌ای در سازمان ها و صنایع مختلف کشورهای آسیایی داشته است که موجب تغییرات گسترده در ساختار این سازمان ها شده است. این تغییرات تاثیر به سزایی در جنبش مدیریت کیفیت جامع داشته است. اصول مدیریت کیفیت جامع  به صورت گسترده در سطح جهان به عنوان ابزار بهبود عملکرد سازمانی، بهبود ماهیت سازمان ها و چگونگی رویارویی با چالش های ویژه بازارها مورد پذیرش قرار گرفته است

مفهوم مدیریت کیفیت جامع (TQM)

 Abstract

This study introduces and explains the model advanced quality management and comprehensive review of its role in the strategic transformation has been carried out. This article kind of research and development survey and its methodology is a library studies. Also, data collection is taking receipt. In literature, the subject of this article first principles of total quality management (TQM) have been discussed so as to better view this way to use this system in order to improve trade and is Mlkrdsazman achieved. Strategic application of quality management to a comprehensive organization, the TQM movement in Japanese look and the use of this method in Japan is mentioned. The model in this paper, a comprehensive quality management model developed (TQMEX) called on the realities of TQM is built based on protocols and this is the model. If the survey questionnaire in Japan, Hong Kong and South Korea has been done, showing the importance of quality management system developed a comprehensive model of the Japanese, in order to implement a comprehensive quality management system is in organizations. Finally, results and information obtained from this research, standards and methods for organizations that provide experiences that companies are great addition to the two world oil crisis and the health of the Asian financial crisis have left behind, but growth During his two crises have continued

Introduction:

Challenges from global competition increases the pressure on organizations to improve the skills, abilities and quality of products and services have been. Principles of total quality management (TQM), widely worldwide as a tool to improve organizational performance, improve the nature of organizations and how to deal with specific challenges have been accepted by the markets.
Asian financial crisis in mid 1997 and the beginning of the financial crisis – Thailand, took place in cash, will trigger a chain of moves that almost all the Asian countries was affected. This crisis and conflicting changes there several lessons to improve the economic situation and development in various industries and organizations that Asian countries have caused extensive changes in the structure of these organizations has been. The great impact of changes in total quality management movement has had. Total quality management principles widely worldwide as a tool to improve organizational performance, improve the nature of organizations and how to deal with specific challenges have been accepted by the markets.


Concept of total quality management TQM

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید