برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 پروژه راهسازی در استان گیلان در word دارای 170 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف پروژه راهسازی در استان گیلان در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه پروژه راهسازی در استان گیلان در word

صورت پروژه

(1- فصل اول: مطالعات عمومی (

-1-1 شناسایی مسیر

2-1 برسی وضعیت راه ها در استان گیلان

1  3 موقعیت جغرافیایی استان گیلان

-4-1 تقسیمات کشوری استان گیلان

5-1 - آب و هوای منطقه مورد مطالعه

-6-1 مطالعات زلزله شناسی و گسل

-7-1 منابع آب گیلان

-8-1 بررسی جغرافیایی روند تحولات جمعیت در شرق گیلان

-9-1 وضعیت جهانگردی در گیلان

-10-1 توجیه اقتصادی اجتماعی مسیر

-11-1 مشکلات موجود در نواحی روستایی منطقه از نظر نبودن راه

-12-1 مقایسه واریانتها و توجیه واریانت انتخابی

(1- فصل دوم: طراحیقوس (

-1 مقدمه،تعریض ، حد دید و... 1 -

--2-2 طراحی قوس های افقی

--3-2 طراحی قوسهای قائم

-پیوست:(پلان اجرایی مسیر-قوسهای افقی و قائم-تعریض)

فصل سوم: پروفیل های طولی

( -پیوست(پروفیل طولی مسیر با مقیاس

فصل چهارم: پروفیل های عرضی

( -پیوست(نیمرخ های عرضی 69 مقطع مسیر با مقیاس

(1 - فصل پنجم: طرح روسازی راه (

-1-5 مشخصات هر یک از لایه های روسازی و خواص آنها

-2-5 طراحی روسازی راه بر اساس آیین نامه راه ایران

(1 - فصل ششم: منحنیبروکنر-حجم عملیات خاکی (

-1-6 دانه بندی لایه های خاک

-2-6 تعیین مشخصات خاک بستر

-3-6 جدول محاسبه حجم عملیات خاکی

-4-6 تعیین بهترین محل های قرضه یا دپو و فاصله متوسط حمل

- پیوست( منحنی بروکنر)

(1- فصل هفتم: طرح ابنیه فنی در طول راه (

-1-7 مطالعات هیدرولوژی

-2-7 طراحی آبروها (کانال کنار راه- کالورت

-3-7 طراحی دیوارهای حائل

-پیوست( تیپ های آبرو-پل -دیوار حائل در طول مسیر)

(1- فصل هشتم: طراحیترافیکی راه (

1-8 - آمار و حجم ترافیک وسایل نقلیه سبک و سنگین

و ضریب رشد سالیانه طرح8 ADT -2-8 محاسبه

-3-8 محاسبه ظرفیت راه و تعداد خطوط پروژه

-4-8 محاسبه گنجایش راههای دو خطه

-پیوست(تهیه نقشه علایم و خط کشی طبق آیین نامه ها)

(1- فصل نهم: مطالعات ایمنی در جاده (

-1-9 ایمنی در راه

(1 - فصل دهم: متره و برآورد راه (

-1-10 برآورد هزینه ها

-2-10 هزینه عملیات خاکبردای خاکریزی

-3-10 هزینه ساخت ابنیه فنی

-4-10 هزینه کل راه

-5-10 هزینه متوسط یک کیلومتر راه

 

صورت پروژه:

پروه مروط استبه طراحی مسیر و محاسبات مربوط به راهی با مشخصات زیر:

-راه فرعی درجه 1 دو طرفه بطول 4 کیلومتر

-مبداء نقطهای دلخواه در سمتچپدر بالادسترودخانه (شهر رودبار)

-مقصد نقطهای در منتهی الیه سمتراست(روستای گلدیان)

بین مبداء و مقصد راه فرعی درجه 1 بر طبق مشخصات مندرج در آیین نامه طرح هندسی راه

ایران طراحی گرداده است.

% -شیباصلی مجاز راه با در نظر گرفتن جنبه های اقتصادی حداکثر 9

% -حداکثر شیبطولی راه در نقاط مسطح 0.4

% -شیبعرضسواره راه به صورتدو طرفه و هر کدام 2

%2/ -شیبعرضی شانه های راه جهتهدایتسریع تر آبسطحی 5

1 : -شیبشیروانی خاکریز 1

1 : -شیبشیروانی ترانشه ها در خاکبرداری ها 1

-حداکثر ارتفاع خاکریز در محل های مورد نیاز 10 متر

-حداکثر ارتفاع خاکبرداری در محل های ترانشه 8 متر

-در قوس های افقی که به صورت سه مرکزی جهت ایمنی بیشتر طراحی میگردد مقدار

R2=(1.5 – 3)R1

-دو محل پارکینگوسایل نقلیه در طول مسیر و به فاصله 0.5 کیلومتر از هم

-تعریضو اجرای دور در قوسهای افقی راه به صورتدو طرفه

-تعبیه آبروهای طرفین راه در محل ترانشه ها به صورت ذوذنقه ای به عمق 60 سانتیمتر و

عرضکف 70 سانتی متر

-آبرو عریض کم عنق در خاکریزهایی که امکان جمع شدن آب در پشت آن می باشد به

عرض 1 متر و عمق 35 سانتیمتر

-نسبتدور بر طبق توصیه آشتو با توجه به آب و هوای منطقه

-خط پروژه نمودار سطح روی آسفالتمیباشد.

-ضخامت آسفالت 12 سانتیمتر و زیر آسفالت 18 سانت اساس که با مصالح رودخانهای

ساخته میشود، و بقیه تا 25 سانتیمتر زیر اساسکه با مصالح محلی ساخته میشود.

-عمق دکوپاژ :

20 سانتیمتر از قشر طبیغی را به عنوان حاکنباتی جهتحمل به خارج پروژ 0

- در ترانشه ها قشر زیر اساسحذفمیگردد.

- فاصله دیوارها در کنار راه 15 متر.

 


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید