توجه : این پروژه به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
پروژه راهسازی در استان گیلان در word دارای 170 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف پروژه راهسازی در استان گیلان در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
بخشی از فهرست مطالب پروژه پروژه راهسازی در استان گیلان در word
صورت پروژه
(1- فصل اول: مطالعات عمومی (
-1-1 شناسایی مسیر
2-1 برسی وضعیت راه ها در استان گیلان
1 3 موقعیت جغرافیایی استان گیلان
-4-1 تقسیمات کشوری استان گیلان
5-1 - آب و هوای منطقه مورد مطالعه
-6-1 مطالعات زلزله شناسی و گسل
-7-1 منابع آب گیلان
-8-1 بررسی جغرافیایی روند تحولات جمعیت در شرق گیلان
-9-1 وضعیت جهانگردی در گیلان
-10-1 توجیه اقتصادی اجتماعی مسیر
-11-1 مشکلات موجود در نواحی روستایی منطقه از نظر نبودن راه
-12-1 مقایسه واریانتها و توجیه واریانت انتخابی
(1- فصل دوم: طراحیقوس (
-1 مقدمه،تعریض ، حد دید و... 1 -
--2-2 طراحی قوس های افقی
--3-2 طراحی قوسهای قائم
-پیوست:(پلان اجرایی مسیر-قوسهای افقی و قائم-تعریض)
فصل سوم: پروفیل های طولی
( -پیوست(پروفیل طولی مسیر با مقیاس
فصل چهارم: پروفیل های عرضی
( -پیوست(نیمرخ های عرضی 69 مقطع مسیر با مقیاس
(1 - فصل پنجم: طرح روسازی راه (
-1-5 مشخصات هر یک از لایه های روسازی و خواص آنها
-2-5 طراحی روسازی راه بر اساس آیین نامه راه ایران
(1 - فصل ششم: منحنیبروکنر-حجم عملیات خاکی (
-1-6 دانه بندی لایه های خاک
-2-6 تعیین مشخصات خاک بستر
-3-6 جدول محاسبه حجم عملیات خاکی
-4-6 تعیین بهترین محل های قرضه یا دپو و فاصله متوسط حمل
- پیوست( منحنی بروکنر)
(1- فصل هفتم: طرح ابنیه فنی در طول راه (
-1-7 مطالعات هیدرولوژی
-2-7 طراحی آبروها (کانال کنار راه- کالورت
-3-7 طراحی دیوارهای حائل
-پیوست( تیپ های آبرو-پل -دیوار حائل در طول مسیر)
(1- فصل هشتم: طراحیترافیکی راه (
1-8 - آمار و حجم ترافیک وسایل نقلیه سبک و سنگین
و ضریب رشد سالیانه طرح8 ADT -2-8 محاسبه
-3-8 محاسبه ظرفیت راه و تعداد خطوط پروژه
-4-8 محاسبه گنجایش راههای دو خطه
-پیوست(تهیه نقشه علایم و خط کشی طبق آیین نامه ها)
(1- فصل نهم: مطالعات ایمنی در جاده (
-1-9 ایمنی در راه
(1 - فصل دهم: متره و برآورد راه (
-1-10 برآورد هزینه ها
-2-10 هزینه عملیات خاکبردای خاکریزی
-3-10 هزینه ساخت ابنیه فنی
-4-10 هزینه کل راه
-5-10 هزینه متوسط یک کیلومتر راه
صورت پروژه:
پروه مروط استبه طراحی مسیر و محاسبات مربوط به راهی با مشخصات زیر:
-راه فرعی درجه 1 دو طرفه بطول 4 کیلومتر
-مبداء نقطهای دلخواه در سمتچپدر بالادسترودخانه (شهر رودبار)
-مقصد نقطهای در منتهی الیه سمتراست(روستای گلدیان)
بین مبداء و مقصد راه فرعی درجه 1 بر طبق مشخصات مندرج در آیین نامه طرح هندسی راه
ایران طراحی گرداده است.
% -شیباصلی مجاز راه با در نظر گرفتن جنبه های اقتصادی حداکثر 9
% -حداکثر شیبطولی راه در نقاط مسطح 0.4
% -شیبعرضسواره راه به صورتدو طرفه و هر کدام 2
%2/ -شیبعرضی شانه های راه جهتهدایتسریع تر آبسطحی 5
1 : -شیبشیروانی خاکریز 1
1 : -شیبشیروانی ترانشه ها در خاکبرداری ها 1
-حداکثر ارتفاع خاکریز در محل های مورد نیاز 10 متر
-حداکثر ارتفاع خاکبرداری در محل های ترانشه 8 متر
-در قوس های افقی که به صورت سه مرکزی جهت ایمنی بیشتر طراحی میگردد مقدار
R2=(1.5 – 3)R1
-دو محل پارکینگوسایل نقلیه در طول مسیر و به فاصله 0.5 کیلومتر از هم
-تعریضو اجرای دور در قوسهای افقی راه به صورتدو طرفه
-تعبیه آبروهای طرفین راه در محل ترانشه ها به صورت ذوذنقه ای به عمق 60 سانتیمتر و
عرضکف 70 سانتی متر
-آبرو عریض کم عنق در خاکریزهایی که امکان جمع شدن آب در پشت آن می باشد به
عرض 1 متر و عمق 35 سانتیمتر
-نسبتدور بر طبق توصیه آشتو با توجه به آب و هوای منطقه
-خط پروژه نمودار سطح روی آسفالتمیباشد.
-ضخامت آسفالت 12 سانتیمتر و زیر آسفالت 18 سانت اساس که با مصالح رودخانهای
ساخته میشود، و بقیه تا 25 سانتیمتر زیر اساسکه با مصالح محلی ساخته میشود.
-عمق دکوپاژ :
20 سانتیمتر از قشر طبیغی را به عنوان حاکنباتی جهتحمل به خارج پروژ 0
- در ترانشه ها قشر زیر اساسحذفمیگردد.
- فاصله دیوارها در کنار راه 15 متر.