مقاله انگلیسی تهیه داستان های شگفت انگیز در فضای مفهومی با ترجمه فارسی در word دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله انگلیسی تهیه داستان های شگفت انگیز در فضای مفهومی با ترجمه فارسی در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
بخشی از فهرست مطالب پروژه مقاله انگلیسی تهیه داستان های شگفت انگیز در فضای مفهومی با ترجمه فارسی در word
چکیده
مقدمه
فضا ، مفهوم و فضای مفهومی
داستان شگفت انگیز فضا در داستان و سینما
مطالعه موردی
فرآیند طراحی و متدولوژی
تحلیل، ساختار نحوی و ارزیابی
نتیجه گیری
چکیده
فاکتورهای زیادی وجود دارد که دانشجویان معماری را تحت تاثیر قرار داده و آن ها ایده هایی در قالب مفاهیم و مفاهیمی در قالب تصاویر ارائه می کنند که کنجکاوی را به دنبال دارد. چنین تمایلاتی با تلاش برای درک جنبه های شناختی فرآیند طراحی همپوشانی داشته که با توجه به تسهیل دقیق اهداف شناختی قابل درک است و در شکل گیری مفاهیم ، جنبه محوری دارد
با توجه به این فرض که فرآیند شناختی وجود دارد، در این مطالعه اطلاعاتی که دانشجویان سال اول معماری از جهان خارجی انتخاب می کنند و میزان تاثیر اطلاعات در راستای توسعه مفاهیم و تبدیل آن به فضا مدنظر قرار می گیرد. بنابراین ایده ها حاصل جهان خارجی است که تاثیر خلاقانه بر فرآیند طراحی خصوصا توسعه مفاهیم دارد که سپس به یک فضا تبدیل می شود. آلیس در سرزمین عجایب کتاب و کارتون است که برای تحلیل چنین تاثیری انتخاب شده است. بنابراین افراد با توجه به دیدگاه خود ، درک متفاوتی دارند. درک انتخابی چنین تفاوت هایی در دوره باعث بهبود خلاقیت دانشجویان می شود. یافته های مطالعه نشان می دهد که ایجاد گزینه های ادراکی مختلف به وسیله معرفی داستان های شگفت انگیز در شروع فرآیند طراحی و شروع فرآیند طراحی با ایجاد مفاهیم از طریق داستان ، شیوه ای برای گسترش خلاقیت دانشجویان در سال اول در استودیوی طراحی معماری است
مقدمه
وقتی یک داستان کامل را می خوانم با توجه به نوع مسائلی که هرگز رخ نداده متعجب می شوم به طور مثال می توان به داستان آلیس اشاره کرد. متمایز شدن واقعیت از داستان با کمک فرآیند آنچه خوانده و آنچه آموخته می شود امکان پذیر می گردد. قرارگیری در معرض تجربه و محیط های جدید و توسعه توانایی درک تصاویر در یک جهان مقوله ای است که ponty در مورد آن صحبت کرده و معتقد است که بدون فکر کردن نمی توان چیزی را دید ولی کافی است که فکر کنیم تا ببینیم ، زیرا عملکرد دیدن ، ایده مشروطی است که ناشی از آنچه در بدن رخ می دهد باشد. آموزش معماری با فکر کردن شروع می شود. فرآیند طراحی شروع شده و ایده ارائه می شود. بازدهی و خلاقیت در آموزش طراحی صرفا به تحلیل اطلاعات مربوط نیست بلکه شامل ایده های نامحدودی است که برای اطلاعات جنبه تکمیلی دارد. در واقع فرآیند طراحی تلاشی مداوم برای بررسی هدف های قابل حصول در اقدامی یکپارچه است. با توجه به این که فرآیند طراحی با فرآیند شناختی شکل می گیرد به تبدیل ایده ها به مفاهیم در فرآیند رخ می دهد. تبدیل ایده ها به مفاهیم مرحله ای از طراحی است که با خلاقیت و بازدهی از دید شناختی همراه است. بنابراین فرآیند طراحی باید با تولید مفاهیم و ایجاد فرآیند برای دانشجویان سال اول معماری همراه باشد. دیدن برای موفقیت در آموزش معماری کافی نیست باید از معانی مختلفی استفاده کرده و آنچه آن ها می بینند را به ایده آل و ایده ها را به فرآیند طراحی تبدیل کرد. چارچوب تئوری مطالعه مبنی بر مفاهیمی است که در متدولوژی آمده است. چنین مفاهیمی در قالب فضا ، مفهوم ، فضای مفهومی و داستان شگفت انگیز شکل می گیرد