برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 تحقیق رایگان مانیتور های LCD و CRT و تمرین های گرافیک در word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق رایگان مانیتور های LCD و CRT و تمرین های گرافیک در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق رایگان مانیتور های LCD و CRT و تمرین های گرافیک در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق رایگان مانیتور های LCD و CRT و تمرین های گرافیک در word :

نحوه انتخاب یک مانیتور:
مانیتوریکی از عناصر سخت افزاری مهم در کامپیوتر است .که به عنوان دستگاه استاندارد خروجی و در جهت نمایش اطلاعات استفاده می شود.
کامپیوتر شخصی در سال 1970ارائه شد. از سال 1970 تا کنون مدلهای متفاوتی از مانیتور با بهرگیری از تکنولوژی متفاوت در ارئه قابلیت مختلف تولید وعرضه شد .مانیتور های crt و مدل متفاوت lcd نمونه از مانیتورهای ارائه شده طی سالیان گذشته واخیر می باشد.
اصطلاحات:
Aperture grille :در تکنولوژی فوق به منظور ایزوله نمودن پیکسل های به صورت افقی از مجموعه سیمهای عمودی استفاده می کند.مانیتورهای که از تکنولوژی استفاده می کند .دارای شفافیت و وضوح تصویر مناسبی می باشد. پیکسل ها با توجه به ماهیت خطوط پویش استفاده شده به منظور نگاشتن تصویر به صورت عمودی از یکدیگر متمایز می کند.
Aspect Ratio:نسبت پهنای تصویر به ارتفاع را میگوید.وبرای اکثر مانیتور های مجدد 4:3 میباشد.
Asset Control :ویژگی فوق باعث صرفه جوی در زمان به منظور ردیابی مانتیورها در شبکه ها میگردد. در صورتی که مانیتورها دارای ویژگی فوق بوده واز ان به همراه نرم افزاری ضروری در شبکه استفاده میشود. امکان بازیابی اطلاعات لازم به منظور ردیابی مانیتورها فراهم می گردد.
از لحاظ سرعت:
داده دریافتی توسط مانیتور از پردازنده کارت گرافیگ را می گوید.هر اندازه سرعت فوق بیشتر باشد تصویر با وضوح و شفافیت بهتری نمایش داده شده است.
Control Convergence :پارامتر فوق معیاری به منظور جلوگیری از سنجش نحوه تلاقی سه تفنگ رنگی قرمز .سبز.ابی. در هر پیکسل بوده و وضوح بهتر تصاویر را در صورت همگرائی مناسب به دنبال دارد .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید