برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو در word دارای 138 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو در word
                  مقدمه
1               مروری بر نحوه عملکرد سیستم ترمز اتوماتیک
2               تحلیل حالتهای مختلف سوپاپ ترمز اتوماتیک
2-1           حالت هواگیری( Release)
2-2            بررسی حالت ترمز در شش دنده (Service)
2-3           حالت کاهش بیشتر فشار لوله اصلی (Over Reduction)
2-5           حالت خنثی (Handle- Off)
2-6          حالت ترمز اضطراری (Emergenc
3               اجزا تشکیل دهنده شیر ترمز اتوماتیک
3-1           شیر رله
3-1-1      شر رله در حالت هواگیری
3-1- 2     شیر رله در حالت تعدل
3-1-3      شیر رله در حالت سرویس
3-2           شیر رگلاتور
3-2-1      شیر رگلاتور در وضعیت هواگیری
3-2-2      شیر رگلاتور در وضعیت سرویس
3-3          شیر قطع و وصل لوله اصلی در حالت باز
3-3-2     شیر قطع و وصل در حالت بسته
3-4         شیر تخلیه سریع
3-4-1     شیر تخلیه سریع در حالت بسته
3-3-2     شیر تخلیه سریع در حالت باز
3-4-3        شیر اضطراری
3-5-1     شیر اضطراری در حالت عدم تحریک
3-4-3        شیر اضطراری در حالت تحریک
3-  5           شیر لغو ترمز جریمه(Suppression)
3-6-1        حالت تحریک
3-4-2       حالت عدم تحریک
3-4-2          عملکرد در وضعیت سرویس
3-5          شیر خروسکی
3-7-1    شیر خروسکی در حالت مسافری
3-5-2         شیر خروسکی در حالت باری
3-5-3         شیر خروسکی در حالت قطع
4               اندازه گیری
4-1          حالتهای مختلف سوپاپ شش دنده و اندازه های مورد لزوم آنها
4-1-1     حالت هواگیری
4-1-2     حالت ترمز تدریجی در شش دنده
4-1-3      اندازه گیری مورد لزوم در حالت ترمز تدریجی در شش دنده
4-1-4     حالت آزاد سازی ترمز
4-1-5     حالت لغو ترمز جریمه
4-1-6     حالت کاهش بیشتر یا Over reduction
4-1-7     خنثی
4-1-8     حالت ترمز امرژنسی
4-2         حالت هواگیری شش دنده
4-2-2    حالت سرویس
4-2-3     حالت لغو ترمز جریمه
4-2-4     حالت اضطراری
5               ضمیمه 1 ( ترجمه متن شرکت سازنده)
6               اصول شبیه سازی
6-1          نیازها واهداف شبیه سازی
6-2         بررسی روشهای ممکن جهت انجام پروژه
6-2-1     مزایا و معایب
6-3         تشریح اصول و مبانی روش استفاده شده
6-3-1     مقاومت
6-3-1-1 معادلات سیالاتی حاکم بر مقاومت
6-3-1-2 اثبات فرمول
6-3-1-3 حل معادله در برنامه سیمولینک
6-3-1-4 حل معادلات مربوط به مقاومت
6-3-2      مخزن
6-4            حل یک مثال ساده
6-4-1      فرضیات و تفسیر نتایج
7              شبیه سازی شیر ترمز اتوماتیک
7-1          شیر رله
7-1-1     محاسبات نیرو
7-1-2     محاسبات نیوماتیکی
7-2         شیر رگلاتور
7-2-1    محاسبات نیرو
7-2-2    محاسبات نیوماتیکی
7-3         شیر قطع ووصل لوله اصلی
7-4          شیر تخلیه سریع
7-5          شیر اضطراری
7-6          شیر لغو ترمز جریمه
7-6-1   در حالت هواگیری
7-6-2      در حالت سرویس
7-6-3      در حالتهای لغو ترمز جریمه ، اضطراری و Handle Off
7-7        شیر خروسکی

    
مقدمه :
این گزارش به تشریح عملکرد سوپاپ ترمز اتوماتیک به منظور شبیه سازی و تحلیل رفتار دینامیکی شیر می پردازد . هدف اصلی از تحلیل ، تعیین فشار دبی خروجی از شیر پر بر حسب زمان در وضعیتهای تلف کاری آن می باشد . بدین منظور لازم است تا ابتدا تشریح دقیقی از عملکرد و وضعیت سیستم ارائه گردد ، تا بر پایه آن بتوان مقادیر ورودی و خروجی را به هم مرتبط نمود . لذا لازم است تا ابعاد و اندازه های شیر اعم از اندازه مقاطع و حجم ها ، و نیز سایر مشخصات شیر ، نظیر ثابت فنرهای تعیین گردد .
بر اساس آنچه ذکر شد در این گزارش ابتدا به بررسی مدار کلی شیر ترمز اتوماتیک و جایگاه این شیر در ارتباط با سایر اجزا ترمز می پردازیم .  سپس مسیر و جریان هوا در ادامه شرحی بر عملکرد اجزا تشکیل دهنده ترمز اتوماتیک ارائه می گردد . در پایان ابعاد و اندازه های شیر ارائه می گردد .
علاوه بر این ، ترجمه متن اصلی یر ترمز اتوماتیک ارائه شده از طرف کارخانه سازنده (شرکت وابکو) ، ضمیمه گردیده است .
 
1-    مروری نحوه عملکرد سیستم ترمز اتوماتیک
ترمز به عنوان کنترل کننده سرعت در قطار ، اصلی ترین رکن ترددایمن می باشد .  بنابراین  نخستین اولویت در طراحی این سیستم ، بالا بودن ایمنی ، حتی به ازای هزینه بالا و  استفاده از روشهای غیر معمول ، می باشد .
به همین منظور ترمز قطار به نحوی طراحی گردیده که بر خلاف سیستمهای رایج ، کاهش شار لوله ترمز ، باعث عمل ترمز گیری می شود . این امر خصوصاٌ در موقع گسیختگی قطار حائز اهمیت است و باعث خواهد شد تا در موقع گسیختگی قطار کاهش خوبخودی در لوله ترمز روی داده و قطار به طور خودکار ترمز بگیرد . 

 

بخشی از منابع و مراجع پروژه شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو در word
1-The Analysis and Desing of Pneumatic Systems. Blaine W. Anderson.
1967John Wiley  &Sons
2- Fluid Mechanics V.L Streeter & E.B .Wylie 1996 John Wiley  &Sons
3- Modern control Engineering 3 ed 1997 . Katsohiko Ogata
4-control Engineering 2ed1995 Benjamin Kaw

 


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید