برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تاثیر تصویر قیمت محصولات بر مشتریان word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر تصویر قیمت محصولات بر مشتریان word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر تصویر قیمت محصولات بر مشتریان word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر تصویر قیمت محصولات بر مشتریان word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
تعداد صفحات: 18
نویسنده(ها):
زهرا عباسعلی زاده – رشته MBA گرایش بازراریابی دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش
فریبا زارعی – رشته MBA گرایش بازراریابی دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش
ریحانه بارانی – رشته MBA گرایش بازراریابی دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش

چکیده:
هدف: هدف از این مقاله، تحلیل چگونگی تاثیر پنج بعد مختلف تصویر ذهنی قیمت روی قصد خرید در انواع مختلف فروشگاه است. – طرح/ روش/ مسیر در کل، 306 داوطلب 3 فروشگاه را از یک لیست 18 تایی از خرده فروشان انتخاب شهر اصفهان و در ابعاد مختلف ارزیابی کردند و در نهایت 918 نمونه از تصویر قیمت بدست آمد. بر اساس این داده ها، یک آنالیز با ساختار کواریانس در Mplus صورت گرفت که تاثیر مستقیم و غیر مستقیم پنج بعد تصویر ذهنی قیمت را روی قصد خرید آنالیز کرد. یک آنالیز چند گروهی، تفاوت های ناشی شده از ساختار فروشگاه ها را مشخص کرد. یافته ها: اهمیت و تاثیر ابعاد تصویر ذهنی قیمت در فروشگاه های مختلف تغییر زیادی می کند. در حراج ها، مقدار قیمت مهمترین بعد تصویر ذهنی قیمت است. در فروشگاه های بزرگ، دو بعد مقدار قیمت و تراز قیمت مهمترین ابعاد تصویر ذهنی قیمت است. ولی قابل درک بودن قیمت و قابل پردازش بودن قیمت هم تاثیر گذار هستند. در فروشگاه های محصولات غذایی ارگانیک، مقدار قیمت مهم ترین بعد است که پس از آن قابل پردازش بودن قیمت و دقت برآورد قیمت مورد توجه قرار میگیرد. در بازار های هفتگی قابل درک بودن قیمت حرف اول را می زند. مفاهیم کاربردی: نتایج شامل چندین مفهوم کاربردی در رابطه با قیمت گذاری کالا در خرده فروشی ها است. برای نمونه خرده فروش ها نباید منحصرا روی رقابت در زمینه تراز قیمت تمرکز کنند. بسته به ساختار فروشگاه، خرده فروشان باید اولویت های متفاوتی به هر یک از ابعاد تصویر ذهنی قیمت اختصاص دهند. نوآوری/ ارزش ها: این تحقیق عناوین مقابل را عرضه می کند: پیشرفت در اندازه گیری تصویر ذهنی قیمت، مدل سازی تاثیرات مستقیم روی قصد خرید، آنالیز برخی از تاثیرات غیر مستقیم در یک مدل جامع، دخیل کردن تاثیرات متوسط ناشی از ساختار فروشگاه.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید