برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تهیه نقش پراکنش گونه Myrtus communis L با استفاده از GPS و GIS (مطالعه موردی: منطقه کرکی پلدختر) word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تهیه نقش پراکنش گونه Myrtus communis L با استفاده از GPS و GIS (مطالعه موردی: منطقه کرکی پلدختر) word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تهیه نقش پراکنش گونه Myrtus communis L با استفاده از GPS و GIS (مطالعه موردی: منطقه کرکی پلدختر) word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تهیه نقش پراکنش گونه Myrtus communis L با استفاده از GPS و GIS (مطالعه موردی: منطقه کرکی پلدختر) word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی گیاهان دارویی و کشاورزی پایدار
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
زهرا کاکولوند – دانشجوی ارشد جنگلداری دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری
حمید جلیلوند – دانشیار گروه جنگلداری دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری
اسدیار احمدی – کارشناس ارشد سنجش از دور
بهرام دریکوند – کارشناس ارشد زراعت و اصلاح نباتات

چکیده:
شناسایی ذخیهر های ژنتیکی، قدم اول در حفاظت و حمایت از اکوسیستم های جنگلی است. گونه مورد (Myrtues) در انگلیسی Myrtues و در عربی مرسین گویند. محل رویش این گونه در ایران شامل نواحی شمالی، گیلان، لرستان، گیلان غرب می باشد یکی از گونه های گرماپسند بوده و از جمله مهمترین گونه های جنگلی در حال انقراض ناحیه رویشی زاگرس می باشد گسترشگاه های این گونه در منطقه کرکری و کول چپ به مساحت 17 هزار هکتار حدود 28 درصد منطقه مشاهده می شود با استفاده از سامانه اطلاعات جغرافیایی نقشه پراکنش گونه مورد طبقات ارتفاعی، شیب، جهات جغرافیایی تهیه و سپس نقش پراکنش گونه مورد با هر یک از نقشه های طبقات ارتفاعی، شیب و جهات جغرافیایی روی هم گذاری شدند. نتای جحاصل از تجزیه و تحلیل آماری نشان داد که 35 درصد این گسترشگاه های در محدوده شیب 25-10 درصد، 30 رصد در ارتفاع 1400 تا 1600 متر از سطح دریا و در جهت های جنوب و جنوب غربی بیشترین انتشار را دارند .


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید