برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران word :

مقاله نقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1388 در روان شناسی کاربردی از صفحه 28 تا 45 منتشر شده است.
نام: نقش نرم افزار آموزشی ریاضی دنیای تاتی در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه اول مجتمع دخترانه شهید صیاد شیرازی تهران
این مقاله دارای 18 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پایه اول
مقاله پیشرفت تحصیلی
مقاله ریاضی
مقاله کم توان ذهنی
مقاله نرم افزار دنیای تاتی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: عارفی محبوبه
جناب آقای / سرکار خانم: دانش عصمت
جناب آقای / سرکار خانم: صفی یاری زهرا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف: این پژوهش تعیین تاثیر نرم افزارهای آموزشی «دنیای تاتی» در پیشرفت ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی بود.
روش: پژوهش شبه آزمایشی با اجرای پیش آزمون و پس آزمون، و جامعه آماری 63 دانش آموز پایه اول مجتمع آموزشی دخترانه شهید صیاد شیرازی شهر تهران بود که به دلیل کنترل نسبی بعضی از متغیرها با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس به 55 نفر تقلیل یافت. از 6 کلاس پایه اول مجتمع مذکور سه کلاس به عنوان گروه گواه و سه کلاس به عنوان گروه آزمایشی در نظر گرفته شد. برای سه گروه آزمایشی، نرم افزار ریاضی مذکور به مدت 4 ماه، هفته ای دو جلسه و هر جلسه چهل و پنج دقیقه به کار گرفته شد و برای سه گروه گواه این متغیر اعمال نگردید و مفاهیم ریاضی با همان روش سنتی به آنها ارایه شد.
یافته ها: نشان داد نمرات ریاضیات پس آزمون هر سه گروه آزمایشی، از دانش آموزان هر سه گروه گواه بیشتر است.
نتیجه گیری: استفاده از نرم افزارها و فناوری روز می تواند در یادگیری بهتر کودکان کم توان ذهنی اثربخشی لازم را داشته باشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید