برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی word :

مقاله نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1389 در راهبردهای آموزش از صفحه 67 تا 72 منتشر شده است.
نام: نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی
این مقاله دارای 6 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارزشیابی
مقاله تدوین برنامه درسی
مقاله ارزشیابی برنامه درسی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: مومنی مهمویی حسین
جناب آقای / سرکار خانم: زارعیان غلامرضا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: ارزشیابی برنامه درسی دارای قدمتی به اندازه فرآیند تعلیم و تربیت است. مفهوم ارزشیابی آنقدر گسترده است که انواع مختلفی از فعالیت های ارزشیابی را که هدف مشترک همه آنها بررسی وضعیت برنامه درسی در موقعیت اجرایی خاص است، در بر می گیرد؛ بنابراین، روش ها و راهبردهای ارزشیابی نیز متفاوت خواهند بود. هدف از این مقاله بررسی تفاوت روندهای ارزشیابی بر اساس شش مقوله مرحله تدوین برنامه، موضوع مورد ارشیابی، معیار، نوع داده ها، روش خلاصه کردن داده ها و نقش بود. در مورد هر مقوله، گروه تدوین بر وظیفه خاصی تمرکز دارد. از این رو در هر مرحله، انواع خاصی از ارزشیابی مورد نیاز است تا اجرای موفقیت آمیز و استفاده از برنامه جدید را حمایت کند.
نتیجه گیری: هیچ مبنای نظری پذیرفته شده ای برای میزان مورد نیاز تجربیات اندوخته شده به منظور تعیین حداقل الزامات ارزشیابی که بایستی در تشخیص کارآیی کاربرد وسیع برنامه جدید در نظام آموزشی به کار رود، وجود ندارد و هر نظامی می بایست استانداردهای ارزشیابی را بر اساس شرایط خود تعیین کند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید