مقاله کارآفرینی یا مدیریت تغییر در عصر حاضر word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کارآفرینی یا مدیریت تغییر در عصر حاضر word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کارآفرینی یا مدیریت تغییر در عصر حاضر word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کارآفرینی یا مدیریت تغییر در عصر حاضر word :
سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
تعداد صفحات: 9
نویسنده(ها):
سیدمحسن حاجی سیدعزیزی – دانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
جواد اسدی – دانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
افخم حسن اسدی افخم –
چکیده:
تحولات پویا و پرشتاب در هزاره سوم ، گذر جهان از اقتصاد سنتی به اقتصاد دانشی ، پیچیدگی و تلاطم محیط کسب و کار و فعالیت های سازمان ها را بهدنبال داشته است. در عصر حاضر تغییرات فزاینده و رقابت شدید جهانی ، سازمان ها را با چالش های جدیدی روبه رو کرده است . به منظور ایجاد ارزش در بازار، کسب مزیت رقابتی پایدار ، بقا و پیشرفت در آن باید جریان کارآفرینی ، خلاقیت و نوآوری را در سازمان بهبود بخشید تا از رکود و نابودی ممانعت شود. شرطبقا توجه به تحولات پویا و پرشتاب محیطی ، کارآفرینی و آموزش آن درجامعه ، نوآوری ، خلاقیت ، درک ابعاد گوناگون کسب و کار و; است . در عصر حاضرکارآفرینی موتور محرک اصلی در توسعه اقتصادی است و نقش کارآفرینی عبارت است فرآیند نوآوری و بهره گیری از فرصت ها همراه با پذیرش ریسک های مالی ، روانی و اجتماعی که در آن افراد و گروه ها به وسیله ترکیب منابع محدود و منحصر به فرد برای بهره برداری از فرصت ها ی بازار تلاش می کنند. در واقعکارآفرینان کلید شناسایی فرصت ها و بهره برداری از آنها هستند و به عنوان یکی از ارزش افزاترین منابع شرکت ها و سرمایه ای کلیدی در عصر حاضر محسوبمی شود که مدیریت صحیح آن در محیط پر تلاطم و چالش بر انگیز امروزی رمز موفقیت شرکت ها و حتی کشورها محسوب می شود. بخش عمده ای ازتحقیقات انجام شده نشان داده اند که این نوع سرمایه ها منبعی با ارزش برای کشورها به حساب می آید و کسب توانمندی های رقابتی و ضرورت توسعه یکارآفرینی ، خلاقیت و نوآوری و هماهنگ شدن شرکت ها با این تغییر و تحول در عرصه کسب و کار دارای اهمیت فراوانی است.