برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی عملکرد روابط بی بعد در برآورد توزیع تنش برشی در کانال های با مقطع مرکب word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عملکرد روابط بی بعد در برآورد توزیع تنش برشی در کانال های با مقطع مرکب word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عملکرد روابط بی بعد در برآورد توزیع تنش برشی در کانال های با مقطع مرکب word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عملکرد روابط بی بعد در برآورد توزیع تنش برشی در کانال های با مقطع مرکب word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دوازدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران
تعداد صفحات: 7
نویسنده(ها):
جواد قلی نژاد – کارشناس ارشد مهندسی عمران آب باشگاه پژوهشگران جوان ونخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز ، تهران، ایران.
عبدالرضا ظهیری – استادیار و عضو هیئت علمی گروه مهندسی آب ،دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ایران
امیر احمد دهقانی – استادیار و عضو هیئت علمی گروه مهندسی آب ، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ایران

چکیده:
پیش بینی درست توزیع نیروی برشی مرزی در کانال های روباز نقش تعیین کننده ای در مسائل مهم مهندسی مانند طراحی کانال، محاسبات کاهش انرژری و رسوبگذاری ایفا می کند.در هنگام وقوع سیل ، بخشی از جریان توسط مقطع اصلی رودخانه حمل شده و بقیه جریان وارد دشت های سیلابی می شود. در این گونه رودخانه ها یا مقاطع مرکب به دلیل انتقال مومنتوم از مقطع اصلی به دشت های سیلابی ساختار هیدرولیک جریان پیچیده شده که باعث تاثیر بر روی توزیع تنش برشی در مقطع اصلی و دشت های سیلابی می شود. آگاهی درست از انتقال مومنتوم در جاهای مختلف با شروع از محل اتصال بین کانال اصلی و دشت سیلابی را می توان از توزیع برش مرزی در زیر بخش های کانال به دست آورد. توزیع برش مرزی به طور عمده بر شکل مقطع و ساختار سلولهای جریان ثانویه بستگی دارد. در این تحقیق با استفاده از روابط بی بعد که در شرایط آزمایشگاهی به دست آمده ، مقدار درصد توزیع تنش برشی در مقطع اصلی و دشت های سیلابی محاسبه شده است. که نشان دهنده تاثیر پارامتر های بی بعد عمق نسبی، عرض نسبی، نسبت ظاهری، درجه سینوسی و نسبت زبری کانال بر روی توزیع تنش برشی می باشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید