مقاله بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت word :
سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
تعداد صفحات: 15
نویسنده(ها):
نسترن حاجی حیدری – استادیار، گروه MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تهران، ایران
بابک هزاوه حصارمسکن – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران
مهدی اشکانی – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران
چکیده:
این مقاله به دنبال بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری ادراک شده در محیط های تجارت الکترونیک و به طور خاص، شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران می باشد. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده و تعداد 402 پرسشنامه از بین جامعه آماری که استفاده کنندگان اینترنت پرسرعت در تهران بودند، جمع آوری گردید. در این پژوهش از مدل یابیمعادلات ساختاری و روش حداقل مربعات جزئی 1 جهت آزمون فرضیات و برازندگی مدل استفاده شد. طبق یافته ها مشخص شد کیفیت خدمات ادراک شده تأثیر بر رضایت مشتری تأثیر دارد. رضایت مشتری به نوبه خود تأثیر معناداری بر اعتماد دارد. همچنین رضایت و اعتماد مشتری از طریق ارتباطات کلامی دهان به دهان 2، تأثیرات قابل توجهی بر وفاداری مشتری می گذارند، این در حالیست که ارتباطات کلامی دهان به دهان یکی از شرایط لازم برای بازدیدهای مکرر یا قصد مشتری برای خرید مجدد می باشد. اعتماد به طور مستقیم بر حفظ مشتری تأثیرگذار نیست. در نتیجه در محیط تجارت الکترونیک، شرکت ها می توانند به طور مستقیم از طریق بهبود ابعاد کیفیت خدمات سایت های خود، وفاداری مشتری را افزایش دهند.