برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله طراحی وتحلیل مدل ترکیبی روشهای آشکارسازطیفمبتنی برشرایط محیطی :جهت جستجوی پهنای باند آزاد درسیستم مخابراتی رادیوشناختگر word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی وتحلیل مدل ترکیبی روشهای آشکارسازطیفمبتنی برشرایط محیطی :جهت جستجوی پهنای باند آزاد درسیستم مخابراتی رادیوشناختگر word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی وتحلیل مدل ترکیبی روشهای آشکارسازطیفمبتنی برشرایط محیطی :جهت جستجوی پهنای باند آزاد درسیستم مخابراتی رادیوشناختگر word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی وتحلیل مدل ترکیبی روشهای آشکارسازطیفمبتنی برشرایط محیطی :جهت جستجوی پهنای باند آزاد درسیستم مخابراتی رادیوشناختگر word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی فناوریهای نوین در صنایع برق و رباتیک
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
نازنین حسن زاده کرمانی – دانشجوی کارشناسی ارشدمهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
حسن معصومی – عضو هیاتعلمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
محسن معصومی – عضو هیاتعلمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحدجهرم

چکیده:
مسئله اصلی در رادیو شناختی، آشکارسازی طیف میباشد که وظیفه ی شناسایی فرکانسهای اشغال شده را دارد. از آنجا که شیوههای آشکارسازی دارای عملکرد متفاوت میباشند، انتخاب شیوه آشکارسازی بهینه توجه زیادی را به خود جلب نموده است. دراین مقاله روشی نوین جهت آشکارسازی سیگنال در سیگنال به نویز پائین ارائه شده است. این مدل، می تواند شیوه بهینه و همچنین جهت حصول عملکرد بهتر آشکارسازی، ترکیبی از روشهای نوین در کنار یکدیگر را انتخاب و استفاده نماید. عملکرد مدل در ارتباط با احتمالات هشدار کاذب و آشکارسازی همانند زمان شناخت آن سنجیده میشود. جهت گسترش این مدل، عملکرد سه شیوه، آشکارسازی، ارزیابی و مقایسه گردیده است. افزون بر این، مدلهای تلفیقی با احتمال بیشینه پسینMAPو مدلهای آرایی قطعی شده توسعه یافتند و جهت ترکیب نتایج شناسایی به دست آمده از سه شیوه به کار گرفته شدند. این نتیجه حاصل می گردد که شیوه آشکارسازی، در موقعیت های نسبت سیگنال به نویز پایین ویژگی های سیکل ثابت آشکارساز ارجح میباشد. به نظر میرسد که مدل تلفیقیMAP اعتماد پذیرتر از مدل آرایی باشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید