مقاله A New Design Optimization Methodology for Switched Reluctance Machines word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله A New Design Optimization Methodology for Switched Reluctance Machines word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله A New Design Optimization Methodology for Switched Reluctance Machines word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله A New Design Optimization Methodology for Switched Reluctance Machines word :
سال انتشار: 1384
محل انتشار: سیزدهیمن کنفرانس مهندسی برق ایران
تعداد صفحات: 6
نویسنده(ها):
Farhangi – University of Tehran
Deihimi – Bu-Ali Sina University
چکیده:
Design problem of Switched Reluctance Machines (SRMs) for high-performance drive applications depends on characteristics of other drive
components including electronic converter and control system. These applications normally need the best drive performance throughout a certain region of the Torque-Speed (TS) plane. This paper presents a design optimization methodology for SRMs taking characteristics of selected converter topology and control system strategy into account. The approach is here aimed at maximizing total drive efficiency throughout an operational region subject to some limited output torque ripple. Two types of curves obtained from FE analysis of SRM are used to establish the basis of novel SRM synthesis algorithms. These algorithms build main important parts of the proposed methodology. Then, the approach isapplied to designing a 35 kW, 3000 rpm, 12/8 SRM for an electric vehicle propulsion application.