برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

طرح(کارآفرینی) راه اندازی یک کافی نت word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح(کارآفرینی) راه اندازی یک کافی نت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح(کارآفرینی) راه اندازی یک کافی نت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح(کارآفرینی) راه اندازی یک کافی نت word :

در محل کار ما دو کامپیوتر وجود دارد و هر دو هم به اینترنت نیاز دارند چگونه
می توان با استفاده از یک مودم و خط تلفن و یک اکانت اینترنت هر دو آنها در آن واحد از اینترنت استفاده کنند؟
• من می خواهم با یکی از دوستانم که در یک ساختمان هستیم گیم بازی کنیم.آنها در طبقه پنجم و ما در طبقه اول هستیم . به چه طریق می توانیم این کار را انجام دهیم . بخصوص اینکه می خواهیم در بعضی از مواقع فایل هایی را از کامپیوتر همدیگر کپی کنیم؟
این دو سوال اساس مقاله این شماره می باشند.در این مقاله بدون آنکه به بحث فنی وارد شویم موارد مورد نیاز و کار هایی که باید انجام دهید را ارائه خواهیم کرد.

مواد مورد نیاز
• کارت شبکه PCI، یک عدد برای هر کامپیوتر. قیمت هر کارت شبکه در حدود 8 تا 10 هزار تومان می باشد.

• شکل 1 : کارت شبکه PCI
• کابل شبکه CAT5 به متراژ مورد نیاز . هر متر کابل در حدود 130 تومان
می باشد.
شکل 2 :
کابل شبکه CAT5
• سوکت شبکه ( سرسیم ) از نوع RJ45 ، حداقل 2 عدد. هر عدد 200 ریال .


شکل3 :
سر سیم از نوع RJ45
به اشتراک گذاشتن اینترنت و راه اندازی یک شبکه کامپیوتری کوچک
برای راه اندازی یک شبکه کامپیوتری با بیش از دو کامپیوتر شما به یک دستگاه HUB و کابل های شبکه ( برای اتصال هر کامپیوتر به هاب ) نیاز دارید اما برای اتصال دو کامپیوتر به هم نیازی به هاب نیست و شما می توانید با استفاده از یک کابل خاص به نام کابل Cross ( که روش ساخت آن با کابل هایی معمولی شبکه کمی تفاوت دارد) دو کامپیوتر را به وصل کنید .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید