مقاله بررسی اثر بخشی طرح ارزشیابی توصیفی در تحقق اهداف آن در آموزش ابتدایی word دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر بخشی طرح ارزشیابی توصیفی در تحقق اهداف آن در آموزش ابتدایی word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر بخشی طرح ارزشیابی توصیفی در تحقق اهداف آن در آموزش ابتدایی word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر بخشی طرح ارزشیابی توصیفی در تحقق اهداف آن در آموزش ابتدایی word :
سال انتشار: 1392
محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت، چالشها و راهکارها
تعداد صفحات: 20
نویسنده(ها):
محمد مهدی رضایی – دانشجوی دکتری، رشته برنامه ریزی درسی، دانشگاه – شیراز
مسعود رضایی – دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد گرمسار
چکیده:
پویایی درعرصه علم وعملنیازمند یادگیری معنادار و مداوم است و سنجش تحقق آن به عهده نظام ارزشیابی می باشد؛ جهت ارزشیابی از روش های کمی کیفی (توصیفی) استفاده می شود واز آن جا که ارزشیابی کمی نتوانسته است موفقیت زیادی در ارتقای سطح دانش داشته باشد؛ ما شاهد تعداد زیادی ترک تحصیلی تکرار پایه وعدم رضایت از مدرسه بوده ایم بنابراین طرح ارزشیابی توصیفی برای حل مشکلات ارزشیابی کمی)اضطراب محدود کردن خلاقیت و; ( طراحی شد؛ که البته این طرح نیز به دلیل عدم فرهنگ سازی انگیزه کافی معلمان و نبود امکانات در بعضی مناطق دارای نارسایی هایی بوده است و این نوشتار در ابتدا طرح را معرفی سپس میزان اثربخشی آن را در تحقق اهداف بررسی و در انتها مشکلات پیش روی آن را بیان کرده است. این مقاله ی روش شناختی به جای دوباره کاری تحقیقات قبلی نتایج بدست آمده توسط محققان را بررسی و راه کارهای مناسب برای اجرای درست طرح را بیان نموده است. تا با رفع موانع به کارایی بیشتر طرح نایل گردیم.